poniedziałek, 8 czerwca 2015

Welcome back!

Po dłuższej nieobecności wracam do blogowania. To, że nie umieszczałam wpisów wcale nie oznacza, że zrezygnowałam z życia bez chemii. Wręcz przeciwnie, każdego dnia z pełną świadomością kontynuuję realizację mojego celu. Jeżeli człowiek raz zda sobie sprawę z tego, jak wiele rzeczy go truje, już nigdy nie wróci do bezmyślnego zapełniania koszyka w supermarkecie chemicznym jedzeniem i traktowania swojego żołądka jak śmietnika. Dlatego nieprzerwanie od 2014 roku staram się metodą małych kroczków  eliminować szkodliwe substancje w codziennym życiu, nie tylko w kuchni. To jest ideą mojego bloga, którą w dalszym ciągu chcę rozwijać. 

Jest też powód, dla którego na jakiś czas zniknęłam. Choroba. Postaram się przedstawić moją historię w kolejnym wpisie ku przestrodze i na ratunek innym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...