piątek, 11 lipca 2014

Alterra Sensitiv - Krem do twarzy

Krem do cery bardzo wrażliwej







Kupiłam ten produkt, bo szukałam lekkiego kremu nawilżającego na dzień, który nie będzie nafaszerowany chemią i jednocześnie szybko się wchłonie. Na noc używam Avy z serii Ecogarden. Zainteresował mnie skład tego kremu, poza tym był w promocji w Rossmannie za 5,99 zł. Pomyślałam, że warto spróbować i nie zawiodłam się. Jest to bardzo przyjemny krem, który dobrze nawilża i szybko się wchłania. Jest w tubce, więc jest to bardziej higieniczne rozwiązanie, bo do środka dostaje się mniej tlenu i bakterii. Jest bezwonny. Krem dobrze nawilża, ale niestety, pozostawia lekki film na mojej mieszanej cerze. Muszę go lekko matowić pudrem transparentnym. Jednak gorąco polecam. Ten produkt jest doskonałym przykładem na to, że krem nie musi być wcale drogi, żeby miał dobry skład i działanie. Dostaje ode mnie 2 gwiazdki:
** produkt, godny polecenia

Do wypróbowania są jeszcze dwa inne kremy z tej serii: brzoskwiniowy brązujący do cery mieszanej i normalnej oraz aloesowy do cery wrażliwej.

Skład kremu Alterra Sensitiv-Gesichtscreme


Aqua - woda
Olea Europaea Oil* - oliwa z oliwek
Glycerin - gliceryna 
Alcohol* - alkohol 
Carthamus Tinctorius Oil* - olej z krokosza 
Myristyl Alcohol - alkohol mirystylowy, niedrażniący środek zmiękczający, natłuszczający i wygładzający
Glyceryl Stearate Citrate - ester gliceryny z kwasami cytrynowym i stearynowym, emulgator
Oenothera Biennis Oil* - olej z wiesiołka
Rhus Verniciflua Cera - wosk z sumaka 
Xanthan Gum - guma ksantanowa 
Prunus Armeniaca Kernel Oil* - olej z pestek moreli
Hydrogenated Lecithin - uwodorowiona lecytyna, otrzymywana z oleju sojowego
Dipotassium Glycyrrhizate - pozyskiwany z korzenia lukrecji, pochodna kwasu glicyretynowego
Helianthus Annuus Seed Oil - olej słonecznikowy 
Levulinic Acid - kwas lewulinowy, organiczny związek chemiczny 
Ascorbyl Palmitate - palmitynian askorbylu, organiczny związek chemiczny, przeciwutleniacz
Tocopherol - witamina E

* Te składniki pochodzą wg producenta z certyfikowanych upraw ekologicznych




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...